LH.pl

Rozmowy o SEO:
Zdobądź z nami szczyt Google!


Zapraszamy na serię sześciu webinarów, podczas których porozmawiamy z ekspertami o SEO. Wystąpią prelegenci z najlepszych agencji SEO w Polsce!

Ekspedycja zdobywców Google’a postawi kolejne kroki już:
🕒 22 kwietnia o 18:00

Nikogo jednak nie zostawiamy w tyle! W każdej chwili możesz dołączyć do nas w trakcie kolejnych webinarów.

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia oraz zniżkę na hosting w LH.pl!

Wspólna podróż ścieżkami optymalizacji SEO

Cykl rozmów o SEO to akcja organizowana przez LH.pl, wspólnie z Liderami branży SEO w Polsce.

Zaprosiliśmy sześciu specjalistów, aby zabrali nas w wirtualną podróż na sam szczyt wyszukiwarki Google.

Porozmawiamy o tym, jak przygotować stronę do wspinaczki na pierwsze strony w wynikach wyszukiwania, jak zbudować strategię działań, jak przygotowywać odpowiednie treści, a także co zrobić, gdy wydaje nam się, że już wyżej nie wejdziemy.

Krok po kroku, na sam szczyt Google’a!

Wyjdź przed szereg i pokaż się w Google przed innymi. Nie wiesz, jak to zrobić? Wspólnie zapytamy o to naszych Partnerów, dla których spoglądanie na strony ze szczytów wyszukiwarek nie jest obce!

Najbliższy webinar już 22.04 o 18:00

Jak dobrze zaplanować i realizować strategię SEO na rynkach zagranicznych

Katarzyna Baranowska i Kamil Demidowski z FOX Strategy

Wyjście na rynki zagraniczne to bardzo często wyzwanie dla przedsiębiorców. Biznes nie zawsze jest po prostu gotowy do prowadzenia działań marketingowych na terenie Niemiec, czy Wielkiej Brytanii. 

W rozmowie z Gośćmi poruszymy następujące tematy:
– co trzeba wykonać zanim fizycznie wejdzie się na rynki zagraniczne;
– z czym polscy przedsiębiorcy najczęściej borykają się na samym starcie;
– jak nawiązywać kontakty biznesowe z potencjalnymi klientami z Niemiec;
– na co zwrócić uwagę przy tworzeniu wersji językowych stron WWW;
– jak kompleksowo prowadzić strategię SEO na rynkach zagranicznych;
– jak ustalić budżet na rynek Niemiec i Wielkiej Brytanii.


Zobacz co jeszcze czeka Cię podczas wyprawy. Do naszej podróży dołączą:

Przebudowa lub migracja strony – jak nie stracić wyników SEO? – wszystko, co musisz wiedzieć

Piotr Michalak z Grupy TENSE

Dlaczego ludzie migrują? Po to, aby żyło się im lepiej! Ta sama zasada dotyczy migracji serwisu. Efektem tego procesu może być lepsza widoczność w wynikach wyszukiwarki, lepsze pozycje strony dla kluczowych haseł czy globalnie zoptymalizowany silnik CMS.
Planujesz zmienić serwis, ale boisz się, że migracja wpłynie na wyniki pozycjonowania strony? Praktyczna wiedza i porady od Eksperta SEO z Grupy TENSE pozwolą Ci przeprowadzić migrację z sukcesem!


Zobacz ponownie webinary, które się już odbyły:

Prawidłowo przygotowana strategia SEO dla e-commerce. Od czego zacząć, jak wyznaczyć i mierzyć cele?

Kamil Sztubecki i Adrian Tokarski z Roial Agencja Interaktywna

SEO to dla wielu marketerów „must have”, ale i „czarna dziura”. Wiedzą i widzą, chociażby w GA – za jaką część „tortu” odpowiada ten kanał, ale nie potrafią prawidłowo wyznaczyć kierunku strategii, dobrać celów i KPI. Podczas rozmowy z Kamilem i Adrianem spróbujemy wskazać najważniejsze elementy strategii SEO dla Twojego e-commerce: jak dobrać słowa kluczowe, jak mierzyć postęp działań SEO, jak weryfikować pracę agencji.

Praktyczna wiedza pozwoli Ci prawidłowo wdrożyć projekt SEO w Twoim e-commerce i wycisnąć z niego jak najwięcej.

Struktura strony WWW, którą polubi Google

Roman Rozenberger z IBB Media

Jednym z najważniejszych aspektów stron internetowych i ecommerce są struktura i architektura informacji przedstawionych w witrynie. To od tego, jak zbudujemy stronę będzie zależeć, jakie możliwości będziemy mieli w zakresie indeksacji, linkowania wewnętrznego czy linkbuildingu, a także jak duże będzie ryzyko wystąpienia niepożądanych sytuacji, takich jak kanibalizacja słów kluczowych.

Podczas tego spotkania Roman przedstawi układy treści dla bloga, stron kategorii, produktów, a także omówi schematy URL i wiele innych elementów wchodzących w skład szeroko pojętej struktury WWW.

Podpowiemy, jakie elementy wewnątrz treści lubi Google i jakie wykorzystuje w tak zwanych wynikach „zerowych”. Sprawdzimy także, w jaki sposób linkować wewnętrznie pomiędzy sobą różne typy podstron.


Content w serwisie internetowym – jak tworzyć rankujące treści

Milena Majchrzak z SEMSTORM

Milena podczas webinaru opowie, jak wybrać temat dla wpisu oraz jak napisać artykuł, aby znalazł się na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Przedstawi zasady budowania nagłówków, które zatrzymają czytelników na Twojej stronie, a także pokaże Ci sposoby mierzenia efektów działań z treścią. Dołącz i nie wahaj się pytać o content.


Dlaczego moja strona nie indeksuje się w Google?

Wojtek Haremza z Grupy iCEA

Z Wojtkiem porozmawiamy o najczęstszych przyczynach problemów z indeksowaniem się strony w Google. Podczas webinaru dowiesz się czy Twoja strona jest w całości indeksowana w Google, jak wyeliminować ewentualne trudności i do czego może doprowadzić brak indeksacji. Bądź na żywo i zadaj swoje pytanie Ekspertowi.


Goście LH.pl

BONUS! Rabat na hosting w LH.pl

Zapisując się na webinar otrzymujesz nie tylko bieżące powiadomienia o nadchodzących webinarach i wydarzeniach, ale także zniżkę na dowolny hosting w LH.pl.

Kod rabatowy otrzymasz w wiadomości e-mail wysłanej po najbliższym webinarze.

Jak nas oceniają widzowie poprzednich webinarow?

Dziękuję za wyjaśnienie wielu kwestii i dużą dawkę merytorycznej wiedzy. Dopiero Wasze wyzwanie poukładało mi w głowie i teraz wiem w ogóle od jakiej strony zacząć budować stronę. Dobra robota!

Angelika

Angelika

Dziękuję za konkretną dawkę wiedzy. Solidny webinar i do tego świetnie poprowadzony. 🙂

Marcin

Marcin

Ja byłem na wszystkich i zdecydowanie polecam! Nie tylko jeśli chodzi o SEO, ale też WordPressa bo webinary są świetne i czas leci mega szybko. Nie spodziewałem się, że dowiem się tylu nowych rzeczy.

Michał

Michał

Wiesz już, co trzeba teraz zrobić?

Zapisz się, bo przegapisz! Dołącz do nas na żywo, zadaj swoje pytanie i zobacz, jak zdobyć szczyt Google i dostać się na pierwsze strony w wynikach wyszukiwania.